کاپیتان باتجربه بارسلونا در مراسمی رسما با این باشگاه خداحافظی کرد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
خداحافظی کاپیتان با کاتالان‌ها در نیوکمپ

کاپیتان باتجربه بارسلونا در مراسمی رسما با این باشگاه خداحافظی کرد.

خبرگزاری فارس: خداحافظی کاپیتان با کاتالان‌ها در نیوکمپ
  •  
  •  
  •  

، کارلوس پویول در حال ترک باشگاه بارسلونا است و به احتمال بسیار زیاد کفش‌هایش را خواهد آویخت؛ هرچند یاد او در این باشگاه باقی خواهد ماند. او یکی از برترین بازیکنان آبی‌‌اناری‌ها است که بالا رفتن سن و مصدومیت زانو مانع از ادامه حضورش در این باشگاه شد.

عده کمی انتظار داشتند که پویول چنین تأثیری در نیوکمپ به جا بگذارد. او زندگی را در رده نوجوانان به عنوان یک مهاجم سرسخت آغاز کرد و پس از آن به یک مدافع تبدیل شد که فاصله فراوانی با استعداد و تکنیکش در آکادمی آبی‌اناری‌ها داشت، با این حال نیروی شخصیت وی باعث شد او به یکی از بازیکنان کلیدی تبدیل شود.

حضور ثابت وی و رقابت خستگی ناپذیرش که شکست را نمی‌پذیرفت؛ تعهد و مسئولیت وی نسبت به پیشرفت مداوم او را به یک الگو تبدیل کرد.

اشتیاق پویول به یادگیری؛ استفاده بهینه از توانمندی‌هایش و سخت‌کوشی به وی کمک کرد تا به مدافعی فوق‌العاده تبدیل شد: یک مدافع تمام عیار و درجه اول.

پویول که در تیمی بازی کرد که کنترل توپ را در اختیار داشت، سلطان پس گرفتن توپ از تیم حریف بود. چنین استعداد دفاعی فوق‌العاده‌ای به ندرت قبل از وی دیده شده است.

وی علاوه بر هوادارانش از سوی باشگاه‌های سراسر اسپانیا مورد تمجید قرار گرفته است. هیچ تیمی نیست که نخواهد یک پویول در میان بازیکنانش داشته باشد. وی همچنین در رقابت‌های بی‌شماری برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است.

جدایی بازیکن 36 ساله از باشگاه خلأ عمیقی را بر جای نهاد و معلوم نیست چه زمانی بازیکنی با ویژگی‌های وی جای خالی او را دوباره در میان کاتالان‌ها پر کند

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 329
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 329
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 13140778
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7